Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;

Πώς μπορώ να καταθέσω χρήματα για την ανανέωση του υπολοίπου μου;

Κοινοποιήστε

Για τη βέλτιστη διασταύρωση των συναλλαγών σας, παρακαλούμε να αναγράφετε ως αιτιολογία τον Αριθμό Μητρώου που σας έχει αποδοθεί.
 

Διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής:​

1. Άμεση ανανέωση υπολοίπου:

  • Χρεωστική/Πιστωτική Κάρτα μέσω της πλατφόρμας my modulus.
  • PayPal μέσω της πλατφόρμας my modulus. (Εάν δεν έχετε στοιχεία πρόσβασης, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της modulus στο 13813.)

 

2. Μέσω Τραπεζικής Κατάθεσης:
 

Eurobank EFG:

  • IBAN: GR6502602180000820200708039
  • SWIFT-BIC code: ERBKGRAA
  • BBAN: 00260218820200708039
  • Δικαιούχος: MODULUS A.E.

     

Alpha BANK:

  • IBAN: GR0901402060206002320000446
  • SWIFT-BIC code: CRBAGRAA
  • BBAN: 206002320000446
  • Δικαιούχος: MODULUS A.E.

     

Εθνική Τράπεζα:

  • IBAN: GR3601106140000061401080900
  • SWIFT-BIC code: ETHNGRAA
  • BBAN: 61401080900
  • Δικαιούχος: MODULUS A.E.

     

Τράπεζα Πειραιώς:

  • IBAN: GR6001712740006274040034816
  • SWIFT-BIC code: PIRBGRAA
  • BBAN: 6274040034816
  • Δικαιούχος: MODULUS A.E.

     

Για τη διασταύρωση των συναλλαγών σας, παρακαλούμε να αναγράφετε ως αιτιολογία τον Αριθμό Μητρώου.

Οι πληρωμές μέσω τραπεζικής κατάθεσης εμφανίζονται στον λογαριασμό σας εντός 1-2 εργάσιμων ημερών.

 

3. Μέσω Internet Banking, Phone Banking, ATM ή Μηχανημάτων Αυτόματων Πληρωμών APS της Τράπεζας Πειραιώς:

  • Συμπληρώστε μόνο τον Αριθμό Μητρώου στην ενότητα Πληρωμές -> Τηλεπικοινωνίες -> modulus.

     

Οι πληρωμές μέσω internet banking εμφανίζονται στον λογαριασμό σας εντός 1-2 εργάσιμων ημερών.

Βρήκατε χρήσιμο αυτό το άρθρο;

Ευχαριστούμε!