Οι παρακάτω οδηγίες αφορούν την οικογένεια των IP τηλεφωνικών συσκευών της εταιρείας Gigaset.
Σε περίπτωση που η συσκευή χρησιμοποιείται ήδη από άλλη υπηρεσία τηλεφωνίας, θα πρέπει πρώτα να ακολουθήσετε τη διαδικασία επαναφοράς εργοστασιακών ρυθμίσεων (Reset).
Συνδέστε τη συσκευή στο ρεύμα και στο δίκτυο. Περιμένετε περίπου 30 δευτερόλεπτα και έπειτα πατήστε το κουμπί που βρίσκεται στη βάση. Το ακουστικό θα κουδουνίσει και η οθόνη θα εμφανίσει “Paging” και “IP: 192.168.X.X”, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.
Εναλλακτικά, από το συνδεδεμένο ακουστικό, πηγαίνουμε στο:
Menu → Settings → System → Local Network ή
Μενού > Ρυθμίσεις > Σύστημα > Τοπικό Δίκτυο
και σημειώνουμε το πεδίο IP Address / IP Διεύθυνση.
Στο επόμενο βήμα, θα ερωτηθείτε αν έχετε Auto Configuration Code. Επιλέξτε No και πατήστε Next για να συνεχίσετε.
Στο επόμενο βήμα, επιλέξτε Greece και πατήστε Next για να συνεχίσετε.
Επιλογή Provider
Στο επόμενο βήμα, θα ερωτηθείτε για τον Provider. Επιλέξτε modulus S.A και πατήστε Next για να συνεχίσετε.
Στο επόμενο βήμα, εισάγετε τα στοιχεία πρόσβασης του λογαριασμού σας και πατήστε Next για να συνεχίσετε.
Εισαγωγή Στοιχείων Πρόσβασης
Ολοκλήρωση Ρυθμίσεων
Στο επόμενο βήμα:
Ολοκλήρωση Παραμετροποίησης
Μόλις η παραμετροποίηση ολοκληρωθεί, θα λάβετε το παρακάτω μήνυμα επιβεβαίωσης.
Μεταβείτε στην καρτέλα Settings > Management > Date and Time και κάντε τις παρακάτω αλλαγές:
Ρυθμίσεις Ζώνης Ώρας
Στην καρτέλα Settings > Management > Date and Time, κάντε την εξής αλλαγή:
Η συσκευή σας είναι πλέον έτοιμη να δέχεται και να πραγματοποιεί κλήσεις!
Εάν επιθυμείτε να εκτελέσετε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων της συσκευής, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
Menu → Settings → System → Base Reset → OK ή
Μενού > Ρυθμίσεις > Σύστημα > Επαναφορά βάσης > OK
Η βάση θα επανεκκινηθεί και μόλις επανέλθει, θα έχει τις εργοστασιακές ρυθμίσεις.
Για να μπορέσετε να κάνετε transfer από τη συσκευή, θα πρέπει να μεταβείτε στο διαχειριστικό μενού της συσκευής και να κάνετε την παρακάτω αλλαγή:
Settings > Telephony > Advanced Settings > Transfer call by on-hook → YES
Ευχαριστούμε!