Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;

modulus VoIP SoftPhone για Android

Κοινοποιήστε

Λήψη Εφαρμογής

Αρχικά, εγκαθιστούμε την εφαρμογή από το παρακάτω link:
modulus VoIP SoftPhone

 

Παραμετροποίηση Εφαρμογής

Στη συνέχεια, επιλέγουμε ALLOW ή ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ σε όλες τις άδειες που ζητάει η εφαρμογή.

Ενεργοποιούμε την επιλογή Show full screen preview for incoming calls και ενεργοποιούμε την αντίστοιχη άδεια.

Στη συνέχεια, εισάγουμε τα στοιχεία του modulus τερματικού μας όπως παρακάτω και πατάμε Sign in:

Προσοχή! Τα credentials γίνονται αποδεκτά από την εφαρμογή ακόμα και αν είναι λάθος.

Εφόσον έχετε ολοκληρώσει σωστά τις παραπάνω ρυθμίσεις, ο λογαριασμός σας είναι έτοιμος για χρήση.

Μπορείτε να το επιβεβαιώσετε στην αρχική οθόνη, όπου το όνομα του λογαριασμού σας, "modulus," θα εμφανίζεται με πράσινο χρώμα, επιβεβαιώνοντας τη σωστή σύνδεση.

Εάν η ένδειξη "modulus" αναβοσβήνει πράσινη ή είναι κόκκινη, ελέγξτε τα στοιχεία που εισάγατε. Μπορείτε να τα αλλάξετε επιλέγοντας τις τρεις τελείες → Ρυθμίσεις → Ρύθμιση Λογαριασμού.

 

Επιπλέον, Δυνατότητες

Για να πραγματοποιήσετε Attended Transfer (Μεταφορά κλήσης με αναγγελία) στην ενεργή κλήση σας, επιλέξτε το κουμπί "Att. transfer," στη συνέχεια πληκτρολογήστε τον αριθμό στον οποίο επιθυμείτε να μεταφέρετε την κλήση και πατήστε το πράσινο κουμπί κλήσης. Η ενεργή κλήση θα μπει σε αναμονή και θα δημιουργηθεί μια νέα κλήση προς τον αριθμό που πληκτρολογήσατε. Για να ολοκληρώσετε τη μεταφορά, επιλέξτε το κουμπί "Transfer."

Για να πραγματοποιήσετε Blind Transfer (Μεταφορά κλήσης χωρίς αναγγελία) στην ενεργή κλήση σας, επιλέξτε το κουμπί "Transfer," πληκτρολογήστε τον αριθμό στον οποίο θέλετε να μεταφέρετε την κλήση, και στο τέλος πατήστε το πράσινο κουμπί κλήσης.

Αν επιθυμείτε να προσθέσετε και τρίτο άτομο στην κλήση σας (Conference), επιλέξτε το πλήκτρο "Add call," πληκτρολογήστε τον αριθμό που θέλετε να συμμετάσχει στην κλήση, και στη συνέχεια πατήστε το πράσινο κουμπί κλήσης.

Εφόσον το επιθυμείτε, μπορείτε να εμφανίσετε το διαθέσιμο υπόλοιπό σας στην επάνω αριστερή γωνία της εφαρμογής.

Παρακαλούμε ενημερώστε μας ώστε να ενεργοποιήσουμε αυτή τη λειτουργία για εσάς.

Μπορείτε μέσα από την εφαρμογή στο πεδίο Settings → Preference → Call Forwarding να ορίσετε άμεση εκτροπή. Θα πρέπει να επιλέξετε το κουμπί Enabled και στη συνέχεια να πληκτρολογήσετε τον 10ψήφιο αριθμό στο πεδίο Forward To.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ενεργοποιήσετε Do Not Disturb, ώστε να μη δέχεστε εισερχόμενες κλήσεις, θα πρέπει να επιλέξετε το όνομα του λογαριασμού σας, “modulus”, που βρίσκεται πάνω αριστερά και να επιλέξετε το Immediate Do Not Disturb.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ορίσετε φραγή σε συγκεκριμένους αριθμούς, μπορείτε να ακολουθήσετε τα εξής βήματα για να ορίσετε την blacklist:

  1. Ανοίξτε την εφαρμογή modulus Softphone.
  2. Επιλέξτε Ρυθμίσεις (τρεις τελείες πάνω δεξιά).
  3. Μεταβείτε στην καρτέλα Preferences.
  4. Επιλέξτε το πεδίο Do Not Disturb.

Πατάμε το σύμβολο (+) κάτω δεξιά

Στο πεδίο Contacts πατάμε Add new

Επιλέγουμε Enter Number για να εισάγουμε τον αριθμό που θέλουμε να μπλοκάρουμε, ή From Contacts για να επιλέξουμε την επαφή που θέλουμε να μπλοκάρουμε.

Πληκτρολογούμε τον αριθμό και στη συνέχεια επιλέγουμε OK, ή διαλέγουμε την επαφή και επίσης επιλέγουμε OK.

Τέλος, επιλέγουμε το κουμπί Add πάνω δεξιά για να προσθέσουμε τον κανόνα μας.

Για να προσθέσουμε επιπλέον αριθμούς στη Blacklist, κάνουμε επεξεργασία του ίδιου κανόνα και επιλέγουμε εκ νέου Add new.

Ενημέρωση: Η λειτουργία blacklist αφορά μόνο την εφαρμογή modulus Softphone και δεν επηρεάζει τα υπόλοιπα τερματικά που ενδέχεται να έχετε στη modulus.

 

Υπηρεσία Ηχογράφησης Κλήσεων

Στην εφαρμογή modulus Softphone έχετε τη δυνατότητα να ηχογραφήσετε τις κλήσεις σας, είτε εισερχόμενες είτε εξερχόμενες. Μπορείτε να ορίσετε είτε την ηχογράφηση όλων των κλήσεων είτε την ηχογράφηση μεμονωμένων κλήσεων.

Για να ηχογραφούνται όλες οι κλήσεις σας, κάνετε την εξής ρύθμιση:

Settings → Preferences → Call Recording → Επιλέγουμε Record All Calls (όπως φαίνεται στην εικόνα).

Για να ηχογραφήσετε μια μεμονωμένη κλήση, κατά τη διάρκεια της συνομιλίας, πατήστε το κουμπί Record (όπως εμφανίζεται στην εικόνα).

Τις ηχογραφημένες κλήσεις σας τις βρίσκετε στο πεδίο:

History → All Calls → Recorded

Troubleshooting Tips

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε προβλήματα με τις εισερχόμενες κλήσεις, παρακαλούμε απενεργοποιήστε την επιλογή battery optimization από τις ρυθμίσεις του κινητού σας.

Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι έχουν παραχωρηθεί οι απαραίτητες άδειες για να λειτουργεί σωστά η εφαρμογή, ειδικά όσον αφορά τις ειδοποιήσεις και τη χρήση της μπαταρίας.

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να ελέγξετε τις άδειες:

  1. Από τις ρυθμίσεις του κινητού, βρείτε την επιλογή Εφαρμογές.
  2. Στη λίστα εφαρμογών, εντοπίστε την εφαρμογή modulus VoIP Softphone.
  3. Βεβαιωθείτε ότι οι άδειες για Ειδοποιήσεις, Επαφές, Μικρόφωνο, και Τηλέφωνο είναι ενεργοποιημένες.
     

Επίσης, θα πρέπει να βεβαιωθούμε ότι δεν υπάρχει περιορισμός στη χρήση της μπαταρίας.

Στην επιλογή Μπαταρία ή Εξοικονόμηση Μπαταρίας, ρυθμίστε τη χρήση της εφαρμογής όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα:

Επαναφορά Αρχικών Ρυθμίσεων Εφαρμογής (Reset Application)

Για να πραγματοποιήσετε επαναφορά των αρχικών ρυθμίσεων της εφαρμογής, ακολουθήστε τα εξής βήματα:

  1. Επιλέξτε τις τρεις τελείες πάνω δεξιά και στη συνέχεια το πεδίο Settings.
  2. Βρείτε την επιλογή Reset Application και επιλέξτε ΟΚ.

Η εφαρμογή θα τερματιστεί και, μόλις την ενεργοποιήσετε ξανά, θα επανέλθει στις αρχικές ρυθμίσεις.

Βρήκατε χρήσιμο αυτό το άρθρο;

Ευχαριστούμε!