Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;

Διακοπή εισερχoμένων κλήσεων από άγνωστους αριθμούς

Κοινοποιήστε

Κάποιες φορές δεχόμαστε επαναλαμβανόμενες, ενοχλητικές κλήσεις από άγνωστους τριψήφιους-τετραψήφιους αριθμούς στις VoIP συσκευές μας, όπου όταν απαντήσουμε, δεν ακούγεται κάποιος. Συνήθως, αυτό οφείλεται είτε σε λάθος ρυθμίσεις του δικτύου, που αφήνουν ανοιχτές θύρες, είτε σε κάποιο malware που έχει εισχωρήσει στο τοπικό δίκτυο και προκαλεί αυτές τις κλήσεις. Σε τέτοιες περιπτώσεις, συνιστούμε να πραγματοποιήσετε σάρωση για ιούς στους υπολογιστές σας και να ελέγξετε τις ρυθμίσεις του δικτύου.

Σε ό,τι αφορά την τηλεφωνία, για να αποφύγουμε τις επαναλαμβανόμενες κλήσεις, θα πρέπει να αλλάξουμε κάποιες ρυθμίσεις στη VoIP συσκευή μας. Ακολουθούν οδηγίες για τις πιο συχνές μάρκες:

Cisco

  1. Βρίσκουμε την ΙΡ της συσκευής και συνδεόμαστε στο web interface διαχείρισης.
  2. Στην καρτέλα Voice, επιλέγουμε EXT ή Line, ανάλογα με τη συσκευή.
  3. Στην επιλογή Restrict Source IP, επιλέγουμε Yes.
  4. Πατάμε Save ή Submit All Changes, ανάλογα με τη συσκευή.
     

Grandstream

  1. Βρίσκουμε την ΙΡ της συσκευής και συνδεόμαστε στο web interface διαχείρισης.
  2. Στην καρτέλα Menu Account > SIP Settings > Security Settings, επιλέγουμε Yes στα παρακάτω πεδία:
    • Validate Incoming Messages
    • Check SIP User for incoming INVITE
    • Accept incoming SIP from Proxy Only
  3. Πατάμε Save and Apply.
     

Yealink

  1. Βρίσκουμε την ΙΡ της συσκευής και συνδεόμαστε στο web interface διαχείρισης.
  2. Πηγαίνουμε στην καρτέλα Features > General Information.
  3. Στην επιλογή Allow IP Call, επιλέγουμε Disable και μετά Confirm.
  4. Στην επιλογή Accept SIP Trust Server Only (αν υπάρχει), επιλέγουμε Enabled και μετά Confirm.
     

Panasonic

  1. Βρίσκουμε την ΙΡ της συσκευής και συνδεόμαστε στο web interface διαχείρισης.
  2. Αναζητούμε την καρτέλα VoIP > SIP Settings.
  3. Στην ενότητα Security, επιλέγουμε Yes στην επιλογή Enable the option ‘SSAF’ (SIP Source Address Filter).
  4. Πατάμε Save.
     

Snom

  1. Βρίσκουμε την ΙΡ της συσκευής και συνδεόμαστε στο web interface διαχείρισης.
  2. Ελέγχουμε αν έχουμε έκδοση 8 ή νεότερη από την καρτέλα System Information > Firmware Version.
  3. Αν πληρούμε αυτό το κριτήριο, πηγαίνουμε στην καρτέλα Setup > Advanced > QoS/Security και αναζητούμε τη ρύθμιση Filter packets from Registrar. Επιλέγουμε Yes και πατάμε Save.

Βρήκατε χρήσιμο αυτό το άρθρο;

Ευχαριστούμε!