Η Skroutz, κορυφαία εταιρεία στον τομέα του Retail & E-Commerce, αντιμετώπισε την ανάγκη να διασυνδέσει την τηλεφωνία τους με το Genesys Cloud τηλεφωνικό κέντρο τους. Παράλληλα, ήθελαν να αυτοματοποιήσουν την επικοινωνία μεταξύ των πωλητών και των πελατών τους, προσφέροντας μια ευέλικτη λύση που θα διαχειρίζεται τις κλήσεις βάσει αριθμού παραγγελίας.
Η modulus ανέλαβε τη διασύνδεση των υπηρεσιών VoIP τηλεφωνίας της Skroutz με το Genesys Cloud τηλεφωνικό τους κέντρο και την αυτοματοποίηση της επικοινωνίας μεταξύ των πωλητών και των πελατών τους.
"Η modulus αναγνώρισε τις ανάγκες μας και προσάρμοσε μια λύση για τη διασύνδεση των υπηρεσιών modulus VoIP τηλεφωνίας με το σύστημα Genesys. Το αποτέλεσμα είναι βελτιωμένη επικοινωνία και εξαιρετική υποστήριξη όταν απαιτείται."
Δ.Π. Skroutz