Skroutz: Προηγμένη Ενοποίηση VoIP Τηλεφωνίας με Genesys

Κοινοποιήστε
Παρείχαμε στη Skroutz μια ολοκληρωμένη λύση τηλεφωνίας, ενοποιώντας τη VoIP τηλεφωνία με το Genesys Cloud για αυτοματοποιημένη και αποδοτική επικοινωνία.

Η Skroutz, κορυφαία εταιρεία στον τομέα του Retail & E-Commerce, αντιμετώπισε την ανάγκη να διασυνδέσει την τηλεφωνία τους με το Genesys Cloud τηλεφωνικό κέντρο τους. Παράλληλα, ήθελαν να αυτοματοποιήσουν την επικοινωνία μεταξύ των πωλητών και των πελατών τους, προσφέροντας μια ευέλικτη λύση που θα διαχειρίζεται τις κλήσεις βάσει αριθμού παραγγελίας.

Υλοποιήσαμε μια εξειδικευμένη διασύνδεση της VoIP τηλεφωνίας της Skroutz με το Genesys Cloud, επιτυγχάνοντας αμφίδρομη επικοινωνία και βελτιώνοντας τη διαχείριση των κλήσεων.

Πως βοηθήσαμε την επιχείρησή τους

Η modulus ανέλαβε τη διασύνδεση των υπηρεσιών VoIP τηλεφωνίας της Skroutz με το Genesys Cloud τηλεφωνικό τους κέντρο και την αυτοματοποίηση της επικοινωνίας μεταξύ των πωλητών και των πελατών τους.

  • Διασυνδέσαμε τις υπηρεσίες VoIP τηλεφωνίας της modulus με το Genesys Cloud, επιτρέποντας την άμεση διασύνδεση και εξυπηρέτηση κλήσεων.
  • Δημιουργήσαμε μια υπηρεσία που βασίζεται σε Asterisk και Rest API, επιτρέποντας την αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ πωλητών και πελατών με βάση τον αριθμό παραγγελίας.
  • Εξασφαλίσαμε την αυτόματη αποστολή των μεταδεδομένων των κλήσεων στο σύστημα του Skroutz για την παραγωγή reports.
  • Παρέχουμε συνεχή τεχνική υποστήριξη για τη διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας του συστήματος.
Customers Avatars_CEO man_animation banner.png

"Η modulus αναγνώρισε τις ανάγκες μας και προσάρμοσε μια λύση για τη διασύνδεση των υπηρεσιών modulus VoIP τηλεφωνίας με το σύστημα Genesys. Το αποτέλεσμα είναι βελτιωμένη επικοινωνία και εξαιρετική υποστήριξη όταν απαιτείται."

Δ.Π. Skroutz

Αναβαθμίστε την επικοινωνία της επιχείρησής σας