Η more.com, ηγέτης στον τομέα του Retail & E-Commerce, χρειαζόταν μια λύση για την καλύτερη διαχείριση των κλήσεων από τους agents, επιτρέποντας τους να αφήνουν σχόλια μετά από κάθε κλήση, καθώς και την παραγωγή αναλυτικών reports. Επιπλέον, ήθελαν να διασυνδέσουν την τηλεφωνία τους με το MS Teams για να βελτιώσουν την επικοινωνία εντός της εταιρείας.
Η modulus ανέλαβε την υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης λύσης που περιλάμβανε το FreePBX, το QueueMetrics, και τη διασύνδεση με το MS Teams, βελτιώνοντας τη διαχείριση των κλήσεων και ενοποιώντας την επικοινωνία της more.com.
"Η συνεργασία με τη modulus έχει μεταμορφώσει τη λειτουργία του τηλεφωνικού μας κέντρου. Η τεχνογνωσία τους στην εφαρμογή του FreePBX έχει βελτιώσει σημαντικά την αποδοτικότητα και την εξυπηρέτηση πελατών μας. Η συνεχής υποστήριξη και η ομαλή διαδικασία υλοποίησης ήταν ανεκτίμητες."
Γ.Σ. more.com