Το ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης αντιμετώπισε την ανάγκη για ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο που να καλύπτει όλα τα εργοτάξια, εξυπηρετώντας τόσο τις εισερχόμενες όσο και τις εξερχόμενες κλήσεις. Η λύση έπρεπε να λειτουργεί σε πολλαπλά σημεία, χωρίς την ανάγκη ύπαρξης VPN ή στατικών διευθύνσεων IP. Η modulus ανέλαβε να υλοποιήσει μια προηγμένη λύση VoIP και vPBX, που ανταποκρίθηκε πλήρως στις απαιτήσεις.
Η modulus υλοποίησε μια ολοκληρωμένη λύση VoIP και vPBX για το ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης, προσφέροντας τη δυνατότητα αποτελεσματικής διαχείρισης των κλήσεων σε όλα τα εργοτάξια τους.
"Η modulus μας παρέδωσε ένα ολοκληρωμένο τηλεφωνικό κέντρο για εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις σε όλα τα σημεία μας. Η λύση ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζόμασταν και η υποστήριξή τους ήταν εξαιρετική."
Μ.Γ. ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης