Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) είχε την ανάγκη για ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο που θα μπορούσε να διαχειριστεί τον μεγάλο όγκο εισερχόμενων κλήσεων, κατά την περίοδο της πανδημίας. Η modulus ανταποκρίθηκε άμεσα, εγκαθιστώντας ένα ολοκληρωμένο τηλεφωνικό κέντρο FreePBX, το οποίο περιλάμβανε πολλαπλά κανάλια φωνής για το Σύντομο Κωδικό 1135. Η υλοποίηση ολοκληρώθηκε εντός 48 ωρών, διασφαλίζοντας την αδιάλειπτη εξυπηρέτηση του κοινού.
Πως βοηθήσαμε την επιχείρησή τους
Η modulus ανέλαβε την άμεση υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης λύσης τηλεφωνίας για τον ΕΟΔΥ, ανταποκρινόμενη στις επείγουσες ανάγκες κατά την πανδημία.
“Η modulus ανταποκρίθηκε άμεσα στις επείγουσες ανάγκες μας κατά την πανδημία, εγκαθιστώντας ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο μέσα σε μια νύχτα. Η υποστήριξή τους ήταν διαθέσιμη 24/7 και εξασφάλισε την ομαλή λειτουργία, διαχειριζόμενη αποτελεσματικά τον μεγάλο όγκο κλήσεων. Η υλοποίηση πολλαπλών καναλιών φωνής και τα αναλυτικά στατιστικά έχουν βελτιώσει σημαντικά τις λειτουργίες μας.”
Π.Σ. ΕΟΔΥ