Η Courier Center, κορυφαία εταιρεία στον τομέα των Μεταφορών & Logistics, αντιμετώπιζε την ανάγκη για ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο που θα βελτίωνε την εξυπηρέτηση πελατών και θα προσέφερε αναλυτικά στατιστικά εισερχόμενων κλήσεων. Παράλληλα, ζητούσαν διασύνδεση με το CRM τους για pop-up καρτέλας πελάτη με βάση την αναγνώριση του αριθμού και δυνατότητα Click2Call. Επιπλέον, επιθυμούσαν τη λειτουργία STT (Speech-to-Text) για να μπορούν οι πελάτες να βλέπουν την κατάσταση της παραγγελίας τους χωρίς να συνδέονται με agent.
Η modulus ανέλαβε την υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης λύσης VoIP τηλεφωνίας και FreePBX, προσφέροντας εξατομικευμένες δυνατότητες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της Courier Center.
"Η συνεργασία με τη modulus έχει αναβαθμίσει τη λειτουργία του τηλεφωνικού μας κέντρου με την custom made λύση τους για τη διασύνδεση με το CRM της εταιρείας μας. Η εξυπηρέτηση πελατών μας έχει βελτιωθεί σημαντικά, ειδικά με τη δυνατότητα παρακολούθησης της κατάστασης των παραγγελιών χωρίς επιπλέον βήματα."
Π.Μ. Courier Center