Courier Center: Ενοποιημένο Τηλεφωνικό Κέντρο με VoIP, FreePBX και Διασύνδεση με CRM

Κοινοποιήστε
Αναπτύξαμε για την Courier Center ένα ολοκληρωμένο σύστημα τηλεφωνίας με διασύνδεση στο CRM τους, προσφέροντας βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών και αυτοματοποίηση κλήσεων.

Η Courier Center, κορυφαία εταιρεία στον τομέα των Μεταφορών & Logistics, αντιμετώπιζε την ανάγκη για ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο που θα βελτίωνε την εξυπηρέτηση πελατών και θα προσέφερε αναλυτικά στατιστικά εισερχόμενων κλήσεων. Παράλληλα, ζητούσαν διασύνδεση με το CRM τους για pop-up καρτέλας πελάτη με βάση την αναγνώριση του αριθμού και δυνατότητα Click2Call. Επιπλέον, επιθυμούσαν τη λειτουργία STT (Speech-to-Text) για να μπορούν οι πελάτες να βλέπουν την κατάσταση της παραγγελίας τους χωρίς να συνδέονται με agent.

Δημιουργήσαμε μια εξατομικευμένη λύση VoIP τηλεφωνίας και FreePBX για την Courier Center, με πλήρη διασύνδεση στο CRM τους, για βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών και αυτοματοποίηση της διαδικασίας παρακολούθησης παραγγελιών.

Πως βοηθήσαμε την επιχείρησή τους

Η modulus ανέλαβε την υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης λύσης VoIP τηλεφωνίας και FreePBX, προσφέροντας εξατομικευμένες δυνατότητες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της Courier Center. 

  • Εγκαταστήσαμε ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο FreePBX, επιτρέποντας την αποδοτική διαχείριση των εισερχόμενων κλήσεων.
  • Διασυνδέσαμε το τηλεφωνικό κέντρο με το CRM της εταιρείας, προσφέροντας δυνατότητες pop-up καρτέλας πελάτη και Click2Call για αυξημένη αποδοτικότητα.
  • Ενσωματώσαμε τη λειτουργία STT (Speech-to-Text), επιτρέποντας στους πελάτες να παρακολουθούν την κατάσταση των παραγγελιών τους χωρίς την ανάγκη σύνδεσης με agent.
  • Παρέχουμε συνεχή τεχνική υποστήριξη για τη διασφάλιση της αδιάλειπτης λειτουργίας του συστήματος.
Customers Avatars_CEO woman_animation banner.png

"Η συνεργασία με τη modulus έχει αναβαθμίσει τη λειτουργία του τηλεφωνικού μας κέντρου με την custom made λύση τους για τη διασύνδεση με το CRM της εταιρείας μας. Η εξυπηρέτηση πελατών μας έχει βελτιωθεί σημαντικά, ειδικά με τη δυνατότητα παρακολούθησης της κατάστασης των παραγγελιών χωρίς επιπλέον βήματα."

Π.Μ. Courier Center

Αναβαθμίστε την επικοινωνία της επιχείρησής σας