Η BEFON, εταιρεία παροχής υπηρεσιών τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (Call Center), αντιμετώπιζε προβλήματα ποιότητας στις τηλεφωνικές κλήσεις και αναξιόπιστη υποστήριξη από τον προηγούμενο συνεργάτη τους. Επικοινώνησαν μαζί μας για να προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη λύση VoIP τηλεφωνίας, που θα εξασφάλιζε την αδιάλειπτη και ποιοτική λειτουργία του κέντρου τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.
"H modulus εγκατέστησε ένα ενιαίο σύστημα τηλεφωνίας 3CX που βελτίωσε την εξυπηρέτηση πελατών και την εσωτερική επικοινωνία μας. Η προσθήκη πολλαπλών καναλιών φωνής για εξερχόμενες κλήσεις μέσω dialer αύξησε την αποδοτικότητά μας."
Γ.Γ. BEFON