BEFON: Βελτιστοποίηση Υπηρεσιών Call Center με VoIP και 3CX

Κοινοποιήστε
Αναλάβαμε την τηλεφωνία της BEFON, διορθώνοντας προβλήματα και παρέχοντας ένα ενιαίο σύστημα επικοινωνίας.

Η BEFON, εταιρεία παροχής υπηρεσιών τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (Call Center), αντιμετώπιζε προβλήματα ποιότητας στις τηλεφωνικές κλήσεις και αναξιόπιστη υποστήριξη από τον προηγούμενο συνεργάτη τους. Επικοινώνησαν μαζί μας για να προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη λύση VoIP τηλεφωνίας, που θα εξασφάλιζε την αδιάλειπτη και ποιοτική λειτουργία του κέντρου τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.

Εξασφαλίσαμε στην BEFON ένα ενιαίο και αποδοτικό τηλεφωνικό σύστημα 3CX, βελτιώνοντας την ποιότητα των κλήσεων και ενισχύοντας την επικοινωνία τους.

Πως βοηθήσαμε την επιχείρησή τους

  • Εγκαταστήσαμε και διαχειριστήκαμε ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο 3CX, το οποίο κάλυψε πλήρως τις ανάγκες της BEFON για εξερχόμενη και ενδοεταιρική επικοινωνία.
  • Διαθέσαμε πολλαπλά κανάλια φωνής για εξερχόμενες κλήσεις μέσω dialer
  • Βελτιώσαμε την ποιότητα των κλήσεων με χρήση QoS
  • Μειώσαμε το ποσοστό των αποσυνδέσεων (drop calls)
  • Ρυθμίσαμε και προσαρμόσαμε το τηλεφωνικό σύστημα 3CX σύμφωνα με τις ανάγκες τους
  • Παρέχουμε συνεχή υποστήριξη για τη συντήρηση και τη βελτιστοποίηση του συστήματος
Customers Avatars_IT man_animation banner.png

"H modulus εγκατέστησε ένα ενιαίο σύστημα τηλεφωνίας 3CX που βελτίωσε την εξυπηρέτηση πελατών και την εσωτερική επικοινωνία μας. Η προσθήκη πολλαπλών καναλιών φωνής για εξερχόμενες κλήσεις μέσω dialer αύξησε την αποδοτικότητά μας."

Γ.Γ. BEFON

Αναβαθμίστε την επικοινωνία της επιχείρησής σας